بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل اوبروی دبی

هتل ها تاریخ : 1395/02/01 بازدید : 531 بازدید
هتل اوبروی دبی
درباره هتل :

هتل اوبروی (The Oberoi Dubai) یک هتل 5 ستاره در شهر دبی و کشور امارات می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را جذل خود می کند.

این هتل لوکس دارای امکاناتی چون سالن بدنسازی ، مرکز کسب و کار ، اینترنت رایگان و رستوران می باشد. اتاق های هتل اوبروی نیز دارای تلویزیون صفحه تخت ، مینیبار ، امکانات قهوه / چای و بالکن می باشد. این هتل دارای یک رستوران در تمام طول روز ، یک رستوران هندی و یک رستوران آسیایی می باشد که بازدید کنندگان می توانند برای صرف وعده های غذایی به آنجا مراجعه کنند.

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند خود را در باشگاه های بدنسازی هتل اوبروی مشغول کنند. همچنین این هتل کلاس های یوگا را بنا بر درخواست ها برای مهمانان برگزار می کند. فاصله اوبروی تا فرودگاه بین المللی دبی 18 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 252 اتاق می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به دبی را دارید می توانید از قسمت تور دبی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

 نام هتل : The Oberoi Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - اتاق خانواده - پارکینگ رایگان - مرکز آبگرم و سلامتی - مرکز تناسب اندام - رستوران - استخر سرباز - ماساژ - خدمات نگهداری از کودکان - میز 24 ساعته - خدمات شاتل فرودگاه - تراس و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Business Bay, 71847 Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :