بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل الماس مشهد

هتل ها تاریخ : 1395/01/26 بازدید : 549 بازدید
هتل الماس مشهد
درباره هتل :

هتل الماس مشهد یکی از هتل هایی است که در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر رضوی واقع شده است این هتل در سال 1392 تاسیس و به مدیریت جناب آقای حسین قلمیان مشهدی می باشد.


هتل 4 ستاره الماس در 9 طبقه با زیربنایی بالغ بر6400 متر ساخته شده است. این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی قابلیت دسترسی مهمانان به راه آهن، فرودگاه ، بازارهای شهر و جاذبه های تاریخی مشهد مثل آرامگاه نادری گنبد خشتی و بست های حرم مطهر را به آسانی فراهم نموده است.
این مجموعه دارای خدمات متنوع و امکانات رفاهی نظیر لابی، اینترنت ، تاکسی سرویس ، چایخانه سنتی آلاچیق (فضای باز )پارک کودکان ، سالن ماساژ آقایان و بانوان، ماهواره و سالن کنفرانس می باشد و از دیگر امکانات قابل اهمیت در این هتل رستوران چشم انداز می باشد که در بهترین موقعیت مکانی مشرف به حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

  انتخاب شما میهمانان گرامی را ارج می نهیم تا با بهره مندی از لوکس ترین سوئیت ها، آپارتمانهای یکخوابه و دوخوابه، اتاقهای رویال، VIP و مشرف به حرم، روم سرویس 24 ساعته، فست فود، اینترنت وایرلس، بیزینس سنتر، لاندری، پارکینگ شبانه روزی، تاکسی سرویس، تورهای آبی و خدمات گردشگری، سالن ماساژ آقایان و بانوان،  سالن آرایش بانوان، سرزمین کودکان، صرافی،  و فروشگاه های متنوع ،خاطره اقامتی به یاد ماندنی را برای شما میهمانان، به ارمغان می آوریم.

 نام هتل : Almas Hotel Mashhad
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : لابی، اینترنت ، تاکسی سرویس ، چایخانه سنتی آلاچیق (فضای باز )پارک کودکان ، سالن ماساژ آقایان و بانوان، ماهواره و سالن کنفرانس و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
مشهد-خیابان امام رضا(ع) بین 4 و 6
 موقعیت گوگل :