بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل اتاس رزیدنس در بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/02/28 بازدید : 430 بازدید
هتل اتاس رزیدنس در بانکوک
درباره هتل :

اتاس رزیدنس (Aetas Residence) یک هتل 5 ستاره و شیک و مدرن در شهر بانکوک تایلند می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود کرده است.

یکی از هتل های موفق شهر بانکوک و کشور تایلند اتاس رزیدنس است که دارای امکانات بسیاری نیز می باشد. از جمله این امکانات می توان به استخر روباز ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ و خدمات خشکشویی اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز به خوبی تزیین شده است و دارای امکانات چای / قوه ، مینیبار و تلویزیون صفحه تخت می باشد.

مهمانان می توانند در استخر سرباز آفتاب گیری کنند و از نور خوشید استفاده نمایند. همچنین آن ها می توانند برنامه روزانه بدنسازی خود را در مرکز تناسب اندام هتل اتاس رزیدنس پیاده کنند. این هتل لوکس دارای 215 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های تایلندی ، ژاپنی و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند. هتل اتاس رزیدنس می تواند یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به خرید لباس و مواد غذایی باشد.

 نام هتل : Aetas Residence
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - حمام بخار فنلاندی - رستوران - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی - خدمات نظافت - خدمات نگهداری از کودکان - شاتل فرودگاه - مرکز تجاری - خدمات اتو - ذخیره سازی چمدان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
51 Soi Ruamrudee, Ploenchit Road, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :