بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل آوانی پاتایا

هتل ها تاریخ : 1395/08/17 بازدید : 710 بازدید
هتل آوانی پاتایا
درباره هتل :

هتل آوانی پاتایا ( AVANI Pattaya Resort & Spa ) یکی از هتل های 5 ستاره تاپ پاتایا در کشور تایلند میباشد .

هتل آوانی پاتایا در مرکز شهر پاتایا قرار دارد و با 3 دقیقه پیاده روی مسافران میتوانند به سواحل پاتایا بروند ,  این هتل زنجیره ای دارای 298 اتاق ویژه برای مسافران میباشد که هر کدام بسته به جایگاه دارای باکن های با ویو دریا و یا باغ های زیبای هتل میباشد . اتاق های هتل دارای کفپوش های چوبی زیبا است و مجهز به  تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی, حمام خصوصی همراه با امکانات حمام و دوش و … میباشد.

رستوران های هتل آوانی  علاوه بر غذا های محلی تایلند غذا های بین الملی را نیز ارائه میکنند و حتی یک رستوران غذا های ژاپنی در این هتل وجود دارد .

اگر تصمیم به سفر به تایلند دارید میتوانید از بخش تور پاتایا تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کرده و یک سفر زیبا و هیجایی را تجربه نمایید .

 نام هتل : AVANI Pattaya Resort & Spa
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : رستوران - استخر در فضای باز - باشگاه کودکان و نوجوانان - مرکز تناسب اندام - زمین تنیس - مرکز آبگرم و اسپا و ماساژ - اینترنت و پارکینگ رایگان - تبدیل ارز - نظافت روزانه - مرکز تجاری - اتاق غیر سیگاری و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
218/2-4 M.10, Beach Road, 20260 Pattaya Central, Thailand
 موقعیت گوگل :