بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

دیاکو پرواز پارس

آژانس های مسافرتی تاریخ : 1394/10/08 بازدید : 336 بازدید
دیاکو پرواز پارس
  • نام آژانس :دیاکو پرواز پارس
  • مدیر مسئول :-
  • تلفن :02186015919
  • وبسایت :diyakoparvaz.com
  • آدرس :تهران، خیابان کوی نصر(گیشا) نبش خیابان دهم پلاک 13 طبقه دوم واحد 6
درباره آژانس :دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی دیاکو پرواز با تکیه بر سالها سابقه مدیران خود در صنعت هواپیمایی و با استفاده از پرسنل کارآزموده در سال 1392 آغاز به کار نموده است. دیاکو پرواز با اخذ مجوز های لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و با برقراری ارتباط مناسب با دیگر فعالان این عرصه، هدف خود را ارایه خدماتی جامع در حوزه جهانگردی، ایرانگردی، صدور بلیط های هوایی ، رزرو هتل، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و خدمات اخذ و پیکاپ ویزا قرارداده است، به گونه ای که بخش عمده ای از نیازهای مشتریان خود را در این زمینه فراهم نماید. مدیران و پرسنل دیاکو پرواز همواره با جدیت و دلسوزی به دنبال ارایه بهترین خدمات با سهل ترین شرایط و مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود هستند؛ از این رو دیاکو پرواز افتخار می کند که گلچینی از بهترین پرواز ها و تورهای مسافرتی به سراسر جهان و تمامی نقاط ایران را برای عرضه فراهم نموده است.
خدمات آژانس :
آژانس مسافرتی دیاکو پیشرو در ارائه خدمات رزرواسیون تور و هتل و بلیط برای پروازها و کشورهای خارجی و تورهای داخلی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و همکاران محترم می باشد.

کلمات کلیدی