بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

داد آفرید پرواز

آژانس های مسافرتی تاریخ : 1394/10/07 بازدید : 403 بازدید
  • نام آژانس :داد آفرید پرواز
  • مدیر مسئول :نرگس شهریاری
  • تلفن :021-88620203
  • وبسایت :dadafarid.com
  • آدرس :تهران - میدان ونک - خیابان خدامی - آرارات جنوبی - بن بست شیرین - پلاک 3 - طبقه 2 - واحد3
درباره آژانس :شركت خدمات مسافرتی و جهانگردی داد آفريد به شماره مجوز 3854-126/902 از سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان تهران در تاريخ 31/5/1386 با هدف ترويج فرهنگ گردشگری تأسيس گرديد.مديران و پرسنل اين شركت با تجربه ای بيش از 10 سال درزمينه صنعت توريسم و نيز با گذراندن دوره های مرتبط درقسمت فروش تور و بليط و سيستم هاي رزرواسيون اينترنتی و همچنين تسلط به زبان های خارجی از جمله انگليسی، عربی، فرانسه و تركی آماده ارائه خدمات هرچه بهتر به شما مشتريان گرامی مي باشند. فعاليتهای عمده اين شركت عبارت است از اخذ رواديد ، تنظيم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی ، ذخيره هتل و هرگونه خدمات گر دشگري با رعايت قوانين و مقررات سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری . شركت دادآفريد با عقد قراردادهاي متنوع با تور گذارهاي بسيار زيادي در آسيا - اروپا – افريقا و امريكا و اقيانوسيه امكان ارائه سرويسهاي متنوع و منحصر بفرد را دارد. شركت دادآفريد با حذف واسطه هاي موجود در سر راه مسافرت و با كاهش هزينه هاي مربوطه و هم چنين صرفه جويی در وقت با ارائه خدمات از طريق سيستم اينترنتی موجبات آسايش و آرامش مسافرين محترم را فراهم نمايند.
خدمات آژانس :
اخذ ویزایشنگن-رزرواسیون آنلاین هتل در اقصی نقاط دیا-رزرو بلیط قطارهای اروپا-برگزاری تورهای ترکیبی اروپایی-برگزار کننده تورهای داخلی یکروزه

کلمات کلیدی