بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

تور مشهد عید 95 هتل کیانا

تور مشهد تاریخ : 1394/11/24 بازدید : 1,524 بازدید

درباره تور

تور مشهد عید 95 هتل کیانا

 

شهر مشهد با داشتن جاذبه های مذهبی و تاریخی بسیار زیاد و وجود مبارک مرقد مطهر امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در داخل کشور برای گردشگران داخلی و حتی خارجی میباشد . روزانه مردم زیادی به وسیله تور مشهد و یا به صورت سفر های شخصی و انفرادی به این شهر مقدس سفر میکنند . در ادامه به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد اشاره میکنیم

آرامگاه فردوسی 

 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است. ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت مجوف و توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است.

اطلاعات تماس

 نام آژانس : زیما سفر
 تلفن : 02126413530
 وبسایت : zima.ir
 ایمیل : zimasafar@yahoo.com
 امتیاز : 

اطلاعات تور

 از : تهران
 به : مشهد
 مدت اقامت : 3 شب و 4 روز
 نوع سفر : زاگرس
 شروع قیمت : ۹۸۰,۰۰۰ تومان
 تاریخ تور : 1394/12/26 الی 1395/01/12
 مدارک لازم : مدرک شناسایی معتبر
 خدمات آژانس : بلیط رفت و برگشت - صبحانه - ناهار - شام
 توضیحات : پرواز و هتل چارتر و غیر قابل استرداد میباشد کودک بالای 7 سال جهت پذیرش در هتل بزرگسال محسوب می شود. نرخ کودک زیر 2 سال 170000 تومان بوده و همره داشتن فتوکپی شناسنامه کودک جهت صدور بلیط و اصل شناسنامه هنگام سوار شدن به هواپیما الزامی است همراه داشتن اصل شناسنامه تمامی مسافران جهت پذیرش در هتل الزامی است ساعت تحویل اتاق 14:00 و تخلیه اتاق 12:00 ظهر میباشد * قیمت درج شده در هتل برای تاریخ 3 به 6 فروردین میباشد .

اطلاعات هتل

نام هتل خدمات اتاق 1 تخته اتاق 2 تخته اتاق 3 تخته کودک با تخت کودک بدون تخت
هتل کیانا مشهد
F.B- ۹۸۰,۰۰۰ تومان ۹۷۰,۰۰۰ تومان ۷۶۵,۰۰۰ تومان ۱۷۰,۰۰۰ تومان

تور های مرتبط

تور تایلند