بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

آژانس مسافرتی بهار پرستوها

آژانس های مسافرتی تاریخ : 1394/06/08 بازدید : 662 بازدید
  • نام آژانس :بهار پرستوها
  • مدیر مسئول :...
  • تلفن :۰۲۱۸۸۷۹۷۹۷۹
  • وبسایت :...
  • آدرس :میدان ونک،چهارراه جهان کودک، روبروی بانک سامان، ساختمان ۲۳۹
درباره آژانس :شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بهار پرستوها ( با مسئولیت محدود) از سال ۱۳۸۴ فعالیت مستمر خود را در صنعت توریسم و گردشگری آغاز نموده و دارای مجوز و پروانه رسمی از اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران می باشد.
خدمات آژانس :
*ارائه و برگزاری تخصصی پرواز های چارتر در مسیر های خارجی و داخلی * رزرواسیون آنلاین هتل های سر تا سر جهان و هتلهای داخلی با اخذ تائیدیه رسمی مورد قبول سفارتخانه ها *برگزاری تخصصی تور های مسافرتی و جهانگردی خروجی به صورت گروهی و انفرادی * *مجری تخصصی تورهای نمایشگاهی داخلی وخارجی *اخذ ویزای کشور های آسیای میانه و سایر کشور ها *برگزار کننده تورهای اختصاصی وخاص جهت مشتریان و مسافران همیشگی *برگزار کننده چارتر های سالانه وفصلی با بهترین پروازها و خدمات فرودگاهی *ارائه خدمات هرنوع بیمه بین المللی جهت مسافرت های خارجی وداخلی *برگزار کننده بهترین تورهای ترکیبی : ترکیه . تایلند . مالزی و سنگاپور . هندوستان . چین . اما مهم ترین ویژگی خدمات مسافرتی بهار پرستوها اجرای تورهای منحصر به فرد ترکیبی در حوزه شرق آسیا ( مالزی ، سنگاپور ، تایلند ، بالی ، مالدیو ، سنگاپور ، چین و …) با پروازهای خارجی نظیر امارات/ قطری و دوره های زمانی ۷ تا ۱۵ روز می باشد که مورد استقبال مسافرین محترم در تهران و شهرستان ها قرار گرفته است. و. بهترین و متفاوت ترین تورهای ترکیبی دور آسیا را با بهترین کیفیت و خدمات در چهار فصل سال می توانید از این آژانس سراغ بگیرید.

کلمات کلیدی