بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

آژانس مسافرتی الیت سیر

آژانس های مسافرتی تاریخ : 1394/11/18 بازدید : 317 بازدید
  • نام آژانس :الیت سیر
  • مدیر مسئول :-
  • تلفن :02188175410
  • وبسایت :elitseir.com
  • آدرس :تهران ، سهروردی شمالی، نبش کوچه خوشنودی، ساختمان نیلی، پلاک ۳۰۰، طبقه همکف، واحد ۵
درباره آژانس :آژانس الیت سیر ایرانیان با بهره‌مندی از تیمی مجرب و جوان آماده ارائه­ی کلیه­ی خدمات مسافرتی و گردشگری به هموطنان عزیزمان می‌باشد. گروه ما در تلاش است تا با استفاده ازتخصص، تجارب، فعالیت­ها و برگزاری سفرهای گروهی داخلی و خارجی، الیت سیر ایرانیان را به عنوان یکی از برترین مجریان تخصصی تورهای طبیعت گردی و ایرانگردی، سفرهای گروهی و انفرادی خارجی، و ارائه خدمات گردشگری مطرح نمایند.
خدمات آژانس :
برگزاری تورهای خارجی، اخذ ویزا، بلیت، رزرو هتل برگزاری تورهای گروهی و اختصاصی در داخل و خارج کشور ارائه کلیه خدمات گردشگری مورد نیاز همسفران برگزاری تورهای یک یا چند روزه­ی طبیعت گردی وایرانگردی برگزاری تورهای ماجراجویانه، آموزشی، کویر پیمایی، جنگل پیمایی و... ارائه­ی وام سفر جهت تورهای طبیعت گردی داخلی وخارجی امکان خرید اینترنتی تورها از طریق سامانه­ی "فروش ما" در سایت ارائه خدمات و شرایط ویژه برای اعضای باشگاه همسفران الیت سیر ایرانیان خبرنامه الیت سیر ایرانیان شامل : آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های داخلی و خارجی دریافت اطلاعات مفید سفر، اخبار محیط زیست و صنعت گردشگری

کلمات کلیدی