بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

بازار دانگ دایمون در کره جنوبی

دیدنی های کره جنوبی تاریخ : 1395/02/04 675 بازدید

دانگ دایمون یک بازار بزرگ در شهر سئول و کشور کره جنوبی می باشد که بازدیدکنندگان زیادی برای خرید به آنجا مراجعه می کنند.

Dongdaemun Market

دانگ دایمون (Dongdaemun) بزرگترین منطقه خرید عمده و خرده فروشی در کره جنوبی می باشد. جمعیت انبوهی از خریداران برای خرید کالاهای ارزان به این بازار بزرگ مراجعه می کنند. در واقع محبوبیت بازار دانگ دایمون به این خاطر است که بازدیدکنندگان می توانند هر کالایی را با قیمت مناسب ، در یک محل مناسب و در هر هر زمان از روز که تیاز داشته باشند تهیه کنند.

26 مرکز خرید در بازار دانگ دایمون واقع شده است که شامل فروشگاه ابریشم و پارچه، لباس، کفش، جواهرات، کتاب، لوازم جانبی، کالاهای چرمی، تجهیزات ورزشی، اسباب بازی، لوازم الکترونیک و … می باشد. این امر امکان خرید برای مسافران را آسان کرده است چرا که هر چیزی که لازم داشته باشند را می توانند در این بازار جستجو کنند.

علاقه مندان به کتاب نیز می توانند از قسمت کتاب فروشی بازار دانگ دایمون استفاده کنند. بسیاری از کتاب فروشی های این بازار قدمت 30 ساله دارند و شعر ، محلات ، مقالات ، رمان و … را به قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند. بازار دانگ دایمون یک مکان عالی برای خرید و سرگرمی می باشد که هر بازدید کننده ای باید آن را در برنامه سفر خود قرار دهد. اگر شما تصمیم به سفر به کره جنوبی را دارید میتوانید از بخش تور کره جنوبی تور مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر خوب به شرق آسیا را تجربه نمایید .

 dongdaemun-market dongdaemun-market-1 dongdaemun-market-3 dongdaemun-market-4 dongdaemun-market-4aS9UgcNDyroo6gMHkNwY5jV

اختصاصی تورنشان