بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

پناهگاه حقیقت در پاتایا

دیدنی های تایلند تاریخ : 1395/02/12 601 بازدید

یکی از جاذبه های شهر پاتایا و کشور تایلند پناهگاه حقیقت می باشد که زیبایی های آن گردشگران زیادی را جذب خود کرده است.

gOPxwPulTi

پناهگاه حقیقت (The Sanctuary of Truth) یک  ساخت و ساز چوبی غول پیکر در شهر پاتایا می باشد که 105 ارتفاع دارد. این معبد فوق العاده از چوب های درخت ساج و توسط یک سرمایه دار تایلندی ساخته شده است. پناهگاه حقیقت یک ترکیب عالی از دین ، فلسفه ، هنر و فرهنگ می باشد.

پناهگاه حقیقت پاتایا ترکیب جالبی از معبد و کاخ می باشد و بهترین اثر تاریخی ساخته شده در صنعتگری تایلند می باشد. ساختار این معبد بسیار قابل توجه و زیبا است به طوریکه که نمی توان یک اینچ آن را از دست داد. پناهگاه حقیقت یک چشم انداز فوق العاده برای باستان شناسان است که دانش باستانی و فلسفه شرقی را توصیف می کند.

این مبعد بزرگ می تواند توجه هر بازدید کننده ای را جلب کند و او را جذب خود کند. پناهگاه حقیقت می تواند یک انتخاب عالی برای باستان شناسان و علاقه مندان به ماجراجویی باشد. اگر شما نیز قصد سفر به پاتایا را دارید می توانید از قسمت تور پاتایا یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

pattaya-sanctuary-of-truth-thailand

  sanctuary-in-pattaya1 sanctuary-of-truth Sanctuary-of-Truth-2 sanctuary-of-truth-in-pattaya the-sanctuary-of-truth-pattaya-1200

اختصاصی تورنشان