بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

پارک عشاق ارمنستان

دیدنی های ارمنستان تاریخ : 1395/08/10 467 بازدید

پارک عشاق ارمنستان در منطقه کنترون , خیابان قرمین شهر ایروان  کشور ارمنستان قرار دارد …

پارک عشاق ارمنستان

این پارک عمومی حدود 2.5 هکتار مساحت دارد و یکی از جاذبه های گردشگری ارمنستان به شمار میرود . پارک عشاق ایروان در بین سال های 2005 تا 2008 میلادی به صورت کامل بازسازی شده و در سال 2008 توسط خیری به نام آلبرت بوقسیان رئیس بنیاد بوقسیان افتتاح گردید. دلیل نامگذاری این پارک به نام پارک عشاق بر اساس یک واقیعت تاریخی است که تمامی عشاق قرار های خود را در این پارک زیبا برگزار میکردند , به همین دلیل این پارک یکی از مکان های محبوب زوج های جوان ارمنستانی است و حتی گردشگرانی زیادی از سراسر جهان که با تور ارمنستان  به این کشور سفر میکنند از این پارک دیدنی بازدید میکنند . پارک عشاق در نیمه دوم قرن 20 به صور کامل از بین رفت .

پارک عشاق ارمنستان

بازدید کنندگان این پارک میتوانند علاوه بر لذت بردن از طبیعت و زیبایی طبیعی آن از سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 215 صندلی و یک کافه کوچک در فضای باز استفاده نمایند . پارک عشاق ارمنستان دارای فضای سبز به مصاحت 1.05 هکتار , حدود 370 درخت و 4 آبشار زیبا میباشد. اگر شما کاربران عزیز هم تصمیم به سفر به ارمنستان دارید میتوانید از این پارک زیبا در شهر ایروان بازدید نمایید.

 پارک عشاق ارمنستان

پارک عشاق ارمنستان

پارک عشاق ارمنستان