بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کالاسی در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/03/12 بازدید : 540 بازدید
هتل کالاسی در گرجستان
درباره هتل :

کالاسی (Kalasi) یک هتل 4 ستاره در شهر تفلیس و کشور گرجستان است که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آن مراجعه می نمایند.

یکی از انتخاب های ما در شهر تفلیس هتل 4 ستاره کالاسی می باشد که امکانات خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به داشتن اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون صفحه تخت ، دوش ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.

گزینه های ناهار مختلف در فاصله 5 دقیقه ای این هتل واقع شده اند که مسافران می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه نمایند. فاصله هتل کالاسی تا فرودگاه بین المللی تقلیس 16.5 و تا ایستگاه قطار 4.5 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 42 اتاق می باشد و کارمندان آن نیز به زبان های گرجی ، روسی ، عربی و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند.

 نام هتل : Kalasi
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - میز 24 ساعته - ذخیره سازی چمدان - خشکشویی - خدمات اتو - نظافت روزانه - سالن مهمانی - اجاره اتومبیل - خدمات شاتل - خدمات دربان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Kote Afkhazi Street 25 , 0105 Tbilisi City, Georgia
 موقعیت گوگل :