بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل هیلتون باتومی در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/02/30 بازدید : 555 بازدید
هتل هیلتون باتومی در گرجستان
درباره هتل :

هیلتون باتومی (Hilton Batumi) یکی از هتل های لوکس و مدرن شهر باتومی و کشور گرجستان می باشد که اقامتگاه های شیکی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

یکی از هتل های موفق شهر باتومی ، هتل هیلتون باتومی می باشد که خدمات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از جمله این خدمات می توان به ارائه یک استخر سرپوشیده ، مرکز اسپا و سلامتی و دسترسی به وای فای رایگان اشاره کرد. همچنین اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، دوش ، حمام خصوصی و سشوار می باشد.

مهمانان می توانند از مرکز تناسب اندام هتل هیلتون باتومی استفاده نمایند و ورزش روزانه خود را در آنجا انجام دهند. همچنین آن ها می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران این هتل میل نمایند. فاصله هتل هیلتون باتومی تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر می باشد و این امر امکان اقامت را برای مسافران آسان کرده است. هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های گرجستان میباشد و سالانه میزبان مسافران زیادیست که با تور گرجستان به این کشور سفر میکنند .

 نام هتل : Hilton Batumi
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : حمام بخار فنلاندی - تراس - مرکز آبگرم و سلامتی - استخر روباز - وای فای رایگان - رستوران - خشکشویی - خدمات اتو - مرکز تجاری - پارکینگ رایگان - خدمات اتو - خدمات تبدیل ارز - میز 24 ساعته و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Rustaveli Street 40, 6010 Batumi, Georgia
 موقعیت گوگل :