بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل هما شیراز

هتل ها تاریخ : 1394/12/16 بازدید : 641 بازدید
هتل هما شیراز
درباره هتل :

هتل هما شیراز در کنار بوستان آزادی و در شمال غربی شهر سیاحتی و زیارتی شیراز و در نقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا و در مرکزیت شهر شیراز واقع شده است و دارای بنای ۱۰ طبقه با ۲۳۲ اتاق لوکس ، سوئیت مدرن و رویال می باشد.

هتل هما لوکس و پنج ستاره شیراز ، درسایه درختان سرو بوستان آزادی، یکی از زیباترین باغ های عمومی شهر شیراز ، امکانات مورد نیاز یک هتل درجه یک تجاری را درکنار آرامش یک هتل تفریحی ، به شما تقدیم می کند , این هتل مجلل، با امکانات عالی ورزشی و سرگرمی، غذاهای ایرانی و بین المللی و سالن های همایش و کنفرانس، عالی ترین امکانات کاری وتفریحی شهر را مطابق با آخرین استانداردهای رفاهی و تجمل ، به شما عرضه می کند .

در تمام ۲۳۲ اتاق مجلل هتل، با چشم اندازی رویائی به باغ پر گل یا کوه های بلند، سنت ها با تسهیلات مدرن آمیخته شده تا فضائی گرم و دلپذیر را برای شما به ارمغان آورد. با اقامت در هتل ما شکوه ، عظمت واصالت شهر شیراز-شهر فرهنگ وتمدن-را از نزدیک احساس کنید. بهشتی از صلح و دوستی که می توانید به دور از دغدغه های زندگی، فقط به فکر خود بوده واستراحت کنید… به خودتان اجازه دهید در آسایشی که هتل هما به شما پیشنهاد می کند غوطه ور شوید و زندگی تان را با انرژی تازه ای شروع نمائید.

 نام هتل : Hotel Homa Shiraz
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ
 آدرس و اطلاعات تماس :
استان فارس – شهر شیراز – میدان گاز – جنب پارک آزادی – هتل هما شیراز ، هتل هما
 موقعیت گوگل :