بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ملینیوم ریزورت پوکت

هتل ها تاریخ : 1395/01/10 بازدید : 527 بازدید
هتل ملینیوم ریزورت پوکت
درباره هتل :

هتل ملینیوم ریزورت (Millennium Resort) یک  از هتل های 5 ستاره مدرن شهر پوکت  میباشد که واقع در منطقه پاتونگ (Patong) درجزیره پوکت (تایلند) میباشد.

این هتل به واقع در قلب پوکت و تقریبا در شلوغ ترین و مرکزی ترین نقطه منطقه پاتونگ واقع شده است و بهترین دسترسی به بهترین و بزرگترین پاساژ این منطقه با نام جاانگسیلون (Jung Ceylon) و بازارهای خرید و ساحل زیبا و دیدنی پاتونگ را فراهم می آورد . این هتل ساحل اختصاصی ندارد و برای دسترسی به ساحل پاتونگ باید مسافت ۵۰۰ متری را بپیمایید.

هتل ملینیوم ریزورت در 45 دقیقه ای فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده و دارای 418 اتاق برای پذیرایی از میهمانان است که با تور پوکت به تایلند سفر میکنند . این هتل دارای 2 استخر در فضای باز و 5 رستوران با غذا های سنتی تایلندی و بین المللی میباشد . همه این ویژگی های باعث شده تا هتل Millennium Resort یکی از بهترین هتل های تایلند به شمار برود .

 نام هتل : Millennium Resort Patong Phuket
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر روباز - اینترنت رایگان در لابی هتل و اتاق ها - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و ماساژ - رستوران و کافه - کرایه ماشین - نگهداری از کودکان - سالن آرایش و زیبایی و...
 آدرس و اطلاعات تماس :
199 Rat-Uthit 200 Pee Road, Patong Beach Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand
 موقعیت گوگل :