بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل سیواتل بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/03/15 بازدید : 516 بازدید
هتل سیواتل بانکوک
درباره هتل :

سیواتل بانکوک (Sivatel Bangkok) یکی از هتل های موفق و 5 ستاره شهر بانکوک و کشور تایلند است که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می کنند.

این هتل امکانات شیک و مدرنی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به داشتن استخر  روباز ، وای فای رایگان و 2 گزینه ناهار خوری اشاره نمود. اتاق های آن نیز شامل تلویزیون صفحه تخت 40 اینچی ، مینیبار ، گاوصندوق شخصی و حمام بزرگ به همراه وان می باشد که این امکانات اقامت را برای مسافران بسیار راحت می کند.

مسافران می توانند در باشگاه بدنسازی هتل سیواتل بانکوک تمرین کنند و سپس خستگی خود را از طریق ماساژ در آبگرم رفع نمایند. همچنین آن ها می توانند غذاهای خود را در یک محیط زیبا میل نمایند و از خوردن آن لذت ببرند. این هتل در منطقه Pathumwan واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی 40.2 کیلومتر است. Pathumwan یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به خرید لباس و مواد غذایی می باشد.

 نام هتل : Sivatel Bangkok
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - وای فای رایگان - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - پارکینگ - حمام بخار فنلاندی - جکوزی - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
53 Wittayu Road, Lumpini, Patumwan, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :