بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل سینی اونیو در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/02/26 بازدید : 493 بازدید
هتل سینی اونیو در گرجستان
درباره هتل :

سیتی اونیو (City Avenue) یکی از هتل های 4 ستاره شهر تفلیس و کشور گرجستان می باشد که محل های اقامت مدرنی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

این هتل لوکس و مدرن اقامتگاه های مناسبی را با امکاناتی از جمله رستوران ، وای فای رایگان و پارکنیگ رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق های آن نیز امکاناتی همچون حمام ، دمپایی ، لباس حمام ، سشوار و تلویزیون را دارا می باشد. همچنین لوازم آرایش نیز برای بانوان در دسترس می باشد.

نزدیکترین فرودگاه به این هتل لوکس و مدرن فرودگان بین المللی تفلیس می باشد که در فاصله 21 کیلومتری از این هتل قرار دارد. میز 24 ساعته و خدمات دربان نیز در اختیار مسافران قرار دارد که می توانند از آن ها استفاده نمایند. هتل سیتی اونیو یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به طبیعت و مردم دوستی می باشد. علاوه بر این هتل سیتی اونیو دارای 37 اتاق نیز می باشد.

 نام هتل : City Avenue
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای - پارکینگ رایگان - اتاق خانواده - رستوران - تراس - میز 24 ساعته - خدمات دربان - خشکشویی - خدمات اتو - مرکز تجاری - امکانات کسب و کار و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Agmashenebeli avenue 140 B, Chugureti, 0112 Tbilisi City, Georgia
 موقعیت گوگل :