بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل د اچ دبی

هتل ها تاریخ : 1395/02/14 بازدید : 507 بازدید
هتل د اچ دبی
درباره هتل :

د اچ دبی (The H Dubai) هتلی 5 ستاره در شهر دبی و کشور امارات است که یکی از موفق ترین هتل های این شهر به شمار می آید و مسافران زیادی برای اقامت به آن مراجعه می نمایند.

این هتل شیک و مدرن در شهر دبی واقع شده است و دارای 236 اتاق بزرگ و لوکس می باشد. هتل د اچ دبی دارای امکانات زیادی می باشد که از جمله آن ها می توان به استخر روباز ، وای فای رایگان و مرکز تناسب اندام اشاره کرد که از نیاز های هر کس به شمار می آید. همچنین اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون کابلی ، مینیبار و یک منظره فوق العاده زیبا از شهر دبی می باشد.

مهمانان می توانند غذاهای خود را در رستوران دلفین این هتل میل نمایند و از خوردن آن نهایت لذت را ببرند. علاقه مندان به ورزش و بدنسازی می توانند در مرکز تناسب اندام هتل د اچ دبی با مربیان شخصی کار کنند و برنامه های خود را اجرا نمایند. همچنین در این هتل یک سالن رقص طراحی شده که حدود 500 تا 800 نفر را می تواند در خود جای دهد. هتل د اچ دبی یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به کسب و کار ، مواد غذایی و خرید های لوکس می باشد.

 نام هتل : The H Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - استخر روباز - پارکینگ رایگان - مرکز تناسب اندام - رستوران - حمام بخار فنلاندی - جکوزی - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - سالن مهمانی - اجاره اتومبیل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Trade Centre Roundabout, Sheikh Zayed Road, Trade Center Area, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :