بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

معرفی بوسان کره جنوبی

دیدنی های کره جنوبی تاریخ : 1395/02/24 1,002 بازدید

بوسان (부산) با جمعیت 3.8 میلیون نفر دومین شهر پر جمعیت در کره جنوبی و بندر اصلی این کشور میباشد .

معرفی بوسان کره جنوبی

بوسان همچنین یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی کشور کره جنوبی میباشد که دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی میباشد . شهر بوسان با داشتن رستوران های عالی , جاذبه هایی تاریخی مانند معابد قدیمی , شگفتی های طبیعی و سواحل زیبا میتواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که با تور کره جنوبی به این کشور سفر میکنند .

بوسان مانند بسیاری از شهرستانها کره جنوبی  نرخ جرم و جنایت بسیار پایین داشته و مراکز خرید و مغازه های آن اکثرا تا پاسی از شب باز بوده و حتی تعدادی از این مراکز تا صبح باز میباشد , گردشگران شهر بوسان کره جنوبی در هر ساعت از شبانه روز میتواند از زیبایی های این شهر بندری لذت ببرند .

 معرفی بوسان کره جنوبی

آب و هوای بوسان کره جنوبی

شهر بوسان دارای زمستان های معتدل بوده و به طور میانگین درجه هوا  بین 6 و 9 درجه سانتیگراد در طول روز و -1 درجه در شب میباشد ولی در بعضی از شب ها این امکان وجود دارد که دما تا حدود -14 درجه سانتیگراد سرد شود ,  زمستان های بوسان نسبتا خشک است. اما در تابستان هوا گرم و مرطوب بوده و  درجه حرارت بین 24 و 29  به طور متوسط ​​ میباشد , تابستان فصل بارانی بوسان بوده و در حدود 300 میلی متر باران میبارد,  بهترین زمان سفر به بوسان کره جنوبی بدیهی است که فصل بهار و پاییز با بارش باران بسیار کمتر و درجه حرارت مطلوبتر است .

معرفی بوسان کره جنوبی

سفر به بوسان کره جنوبی

بوسان میتواند بهترین جایگزین برای گردشگرانی باشد که میخواهند سفر کم هزینه تری نسبت به اقامت در شهر سئول ( پایتخت کره جنوبی ) داشته باشند . علاوه بر ارزانتر بودن شهر بوسان آرامش و شلوغی کمتر نسبت به سئول یکی دیگر از دلایل سفر به بوسان در میان توریست ها میتواند باشد . برای رفت و آمد در شهر بوسان میتوانید از مترو استفاده کنید که محبوبترین وسیله نقلیه در این شهر بوده و بسیار کم هزینه هم میباشد .

معرفی بوسان کره جنوبی

معرفی بوسان کره جنوبی

معرفی بوسان کره جنوبی

معرفی بوسان کره جنوبی

معرفی بوسان کره جنوبی

معرفی بوسان کره جنوبی

اختصاصی تور نشان