بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

معبد بساکی در بالی

دیدنی های بالی تاریخ : 1395/02/13 539 بازدید

معبد بساکی یک معبد عرفانی و خاص در جزیره بالی و کشور اندونزی می باشد که برای بازدیدکنندگان یک مکان منحصر به فرد به شمار می آید.

besakih600b

بساکی (Besakih) بیش از 1000 سال است که به عنوان معبد مادر در جزیره بالی شناخته می شود. این معبد فوق العاده در دامنه کوه آگونگ و در ارتفاع 1000 متری واقع شده است. معبد بساکی به عنوان بزرگترین و مقدس ترین معبد جزیره بالی به شمار می آید که به دلیل داشتن شرایط عرفانی خاص خود اهمیت منحصر به فردی را در بین بازدیدکنندگان و مردم جزیره بالی پیدا کرده است.

معبد بساکی در سال 1995 به عنوان یک میراث جهانی نامزد دریافت جایزه نیز شده بود. هرساله حداقل 70 مراسم یا جشن های مذهبی در این منطقه انجام می شود که می تواند در نوع خود جالب باشد. به علاوه مراسم های تعطیلات های بزرگ در تقویم بالی نیز در این مکان صورت می گیرد. بساکی در طول روز به یک مکان توریستی شلوغ تبدیل می شود.

بهترین زمان برای بازدید از این معبد صبح زود و شب می باشد چرا که بسیار خلوت تر و آرام تر است. همچنین در اطراف این معبد مغازه هایی وجود دارد که امکان خرید را نیز برای بازدیدکنندگان آسان می کند. اگر شما نیز قسد سفر کردن به بالی را دارید می توانید از قسمت تور بالی یک تور مناسب با شریاط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

 besakih600c besakih600d besakih600e besakih-temple besakih-temple-in-bali Mother-Temple-Bali

اختصاصی تورنشان