بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

شهر تاریخی ققنوس در چین

گردشگری تاریخ : 1394/10/10 688 بازدید

ققنوس یکی از شهر های تاریخی کشور چین میباشد و زیر نظر یونیسکو همچنان به حالت قدیمی باقی مانده…

Phoenix Ancient Town (2)

ققنوس شهری باستانی در جنوب غربی چین و در کنار رودخانه توجیاگ قرار دارد، این شهر در ایالت هونان چین واقع شده که به داشتن طبیعت باشکوه و همچنین کوههای منحصر بفرد تیانمن (Tianmen) معروف است.

فنگ هانگ در لغت به معنی ققنوسه و بنا بر افسانه ای کهن دو ققنوس که بر فراز شهر پرواز می کردن اسیر زیبایی های این شهر می شن و دیگه این شهر رو ترک نمی کنن. شهر تاریخی ققنوس به دلیل احاطه شدن با طبیعتی فوق العاده و داشتن معماری تاریخی به عنوان زیباترین شهر چین شناخته شده و یکی از مراکز توریستی شناخته شده در چینه.

این شهر تاریخی و شگفت انگیز تاثیر خیلی کمی از دنیای مدرن گرفته و فرهنگ بسیار غنی داره که مربوط به چندین زبان قومی همراه با آداب و رسوم خاصشون و همچنین هنر و معماری متفاوتش می شه. اکثر ساکنین این شهر و روستاهای اطراف اون از اقوام میائو هستن و با لباس های مخصوصشون برای گردشگرای خارجی جذابیت زیادی دارن. چهره این شهر از زمان ساخت تا به امروز تغییر چشمگیری نکرده و می شه حداقل 200بنای تاریخی توش پیدا کرد، ساختمان هایی که به سبک مینگ و چینگ ساخته شدن و توسط یونسکو به خوبی حفظ شدن. فنگ هانگ در منطقه ای نیمه گرمسیری واقع شده و هوای مرطوبی داره، زمستوناش معمولا کوتاه و معتدل هستن و تابستونای خیلی گرمی داره.

Phoenix Ancient Town (3)

Phoenix Ancient Town (4)

Phoenix Ancient Town (5)

شهر تاریخی ققنوس

Phoenix Ancient Town (7)

Phoenix Ancient Town (8)

شهر تاریخی ققنوس

اگر با دیدن این تصاویر تصمیم به سفر به کشور چین گرفته اید میتوانید از بخش تور چین تور مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر رویایی رو تجربه نمایید .