بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

جشنواره یخ و برف هاربین در چین

دیدنی های چین تاریخ : 1395/02/05 636 بازدید

هاربین یک جشنواره شناخته شده در شهر هاربین و کشور چین است. همه ساله بازدیدکنندگان زیادی برای بازدید از این جشنواره به شهر هاربین می آیند.

Harbin-Ice-Sculptures1

هاربین (Harbin) جشنواره بین المللی مجسمه سازی از یخ و برف در کشور چین می باشد. این جشنواره که عنوان بزرگترین جشنواره یخ و برف بر روی کره زمین را با خود یدک می کشد ، هرساله از سال 1963 در شهر هاربین برگزار می شود. این جشنواره در شمال شرقی شهر با درجه حرارت بسیار پایین در زمستان برگزار می شود.

بسیاری از هنرمندان محلی و بین المللی برای شرکت در این جشنواره بزرگ یخ و برف به شهر هاربین سفر می کنند. مجسمه های ساخته شده بر اساس تم های خاص مرتب شده اند. به عنوان مثال برخی مانند آثار هنری کلاسیک چینی و برخی مانند ساختمان های معروف اروپایی ساخته شده اند.

علاقه مندان به ورزش اسکی نیز می توانند در هاربین مشغول به اسکی شوند و از آن لذت ببرند. همچنین فعالیت های دیگر مانند شنا نیز در فصل زمستان و در رودخانه Songhua امکان پذیر می باشد. این جشنواره از تاریخ 5 ژانویه و به مدت یک ماه و یا بیشتر بسته به شریاط آب و هوایی برگزار می شود. اگر شما نیز قصد سفر به چین را دارید می توانید از قسمت تور چین یک تور مناسب باشرایط خود را انتخاب نمایید.

 Harbin-Ice-Sculptures-740x505 Harbin-Ice-Sculptures-Photo-by-Escape-Artistes-4 Harbin-Ice-Sculptures-Photo-by-Escape-Artistes-6 Harbin-Ice-Sculptures-Photo-by-Escape-Artistes-7 Harbin-Ice-Sculptures-Photo-by-Escape-Artistes-10 Harbin-Ice-Sculptures-Photo-by-Kim-Kyung-Hoon

اختصاصی تورنشان