بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

املاک کتپانگ در بالی

دیدنی های بالی تاریخ : 1395/02/07 601 بازدید

املاک کتپانگ یک شرکت مدرن و لوکس می باشد که اقامتگاه های زیبایی را در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران قرار می دهد.

Ketapang-Estate-Bali-1-740x491

کتپانگ (Ketapang) در جزیره بالی و کشور اندونزی واقع شده است. بالی یکی از بهترین مقاصد تعطیلات در جهان می باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای تعطیلات و تفریح به آنجا می آیند. داشتن سواحل بکر و آب و هوای گرمسیری می تواند دلیل خوبی برای این امر باشد.

املاک کتپانگ واقع در ساحل ماسه های شنی می باشد که توسط باغ های گرمسیری احاطه شده اند. همین امر باعث شده است تا منظره های فوق العاده زیبایی به وجود آید که می تواند نظر هر بازدید کننده ای را جلب خود کند. این شرکت لوکس 7 ویلای پر زرق و برق را در احتیار مهمانان قرار می دهد.

این شرکت همچنین امکاناتی چون استخر بزرگ ، زمین تنیس ، امکانات آبگرم و سینما و ساحل خصوصی را در احتیار مهامانان قرار می دهد. برخی از ویلاهای املاک کتپانگ قدمتی بیش از 100 سال دارند که می تواند نکته قابل توجه ای برای بازدیدکنندگان باشد. آن ها همچنین می توانند برای صرف غذای خود از غذاهای محلی و بین المللی که آشپز تهیه می کند استفاده نمایند.

املاک کتپانگ یکی از اقامتگاه های با کیفیت به شمار می آید که می تواند یک انتخاب عالی برای مسافران و بازدیدکنندگان باشد. اگر شما نیز قصد سفر کردن به جزیره زیبای بالی را دارید می توانید از قسمت تور بالی یک تور مناسب با شریاط خود را انتخاب نمایید.

 Ketapang-Estate-Bali-3-740x491 Ketapang-Estate-Bali-4 Ketapang-Estate-Bali-6-740x491 Ketapang-Estate-Bali-9-740x491 Ketapang-Estate-Bali-10-740x491 Ketapang-Estate-Bali-11-740x397

اختصاصی تورنشان