بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

آژانس مسافرتی برجمان

آژانس های مسافرتی تاریخ : 1395/05/20 بازدید : 474 بازدید
  • نام آژانس :آژانس مسافرتی برجمان
  • مدیر مسئول :مینا خدا بنده لو
  • تلفن :02188698656
  • وبسایت :www.borjman.com
  • آدرس :تهران، شهرك غرب، تقاطع دريا و پاكنژاد،كوچه شهيد عيسي پور - ساحل1 سابق، پلاك 28
درباره آژانس :صنعت گردشگري بعنوان يكي از مطرحترين فعاليتهاي اقتصادي جهان در كشورهاي مختلف به شمار ميآيد بطوريكه بر اساس گزارش سازمان هاي مرتبط، درآمد ناشي از گردشگري، بالغ بر يك دهم توليد ناخالص كشورهاي جهان را تشكيل ميدهد. امروزه اين صنعت ضامن توسعه اقتصاد پايدار بوده و بعنوان يكي از بزرگترين منابع ايجاد اشتغال بخصوص در كشورهاي داراي تنوع آب و هوائي به شمار ميآيد.بر اساس بررسيهاي بعمل آمده آغاز قرن حاضر نقطه عطفي براي صنعت گردشگري و جهانگردي به شمار ميآيد. البته توجه به اين موضوع كه توسعه اين صنعت بخصوص در حوزه بازاريابي و فروش خدمات غالباً از طريق درگاههاي الكترونيكي مقدور خواهد بود براي فعالان اين رشته بسيار حائز اهميت است . با توجه به واقعيتهاي عنوان شده و مطالعات انجام شده توسط تيم سرمايه-گذاري و موسسين اين شركت،شركت خدمات ايده نوين سفر برجمان با سرمايه گذاري جمعي از متخصصين حوزه گردشگري و گروهي از دست اندركاران حوزه IT كشور با هدف توسعه زمينههاي گردشگري داخلي و خارجي بالاخص توسعه زير ساختهاي الكترونيكي و ايجاد بسترهاي مربوطه بر اساس تكنولوژي روز فنآوري اطلاعات و ارتباطات در سال1386 تاسيس گرديد. اين شركت با اخذ مجوز از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي كشور، همچنين اخذ مجوز از سازمان هواپيمايي كشوري و عضويت در سازمان جهاني ياتا بعنوان يكي از مطرحترين و به روزترين شركتهاي تخصصي اين حوزه فعاليت مينمايد.
خدمات آژانس :
برجمان بعنوان يك مجموعه تخصصي سعي دارد با جمع آوري امكانات متنوع و به روز بعنوان يكي از هسته هاي مركزي صنعت توريسم در كشور به شمار آيد و كليه خدمات و امكانات به گونه اي طراحي و پياده سازي شده است تا بتواند مورد استفاده ساير دفاتر و آژانس-هاي خدماتي چه داخل و چه ساير دفاتري كه ميخواهند با ايران مرادوات توريستي داشته باشند قرار گيرد.

کلمات کلیدی