بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

مرکز خرید پاویلیون مالزی

دیدنی های مالزی تاریخ : 1395/01/19 585 بازدید

مرکز خرید پاویلیون یکی از بهترین مراکز خرید در میان مردم مالزی است که در شهر کوالالامپور واقع شده است.

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون  کوآلالامپور مالزی ( Pavilion Kuala Lumpur ) یکی از فروشگاه های اصلی شهر کوالالامپور به حساب می آید که بسیاری از مردم مالزی و به ویژه شهر کوالالامپور خریدهای خود را در این فروشگاه انجام می دهند. این فروشگاه بزرگ در سال 2007 افتتاح شده است و از سنگ مرمر در محیط داخلی و بیرونی آن استفاده شده است.

فروشگاه Pavilion شبیه به یک معبد یونانی بزرگ ساخته شده است با این تفاوت که در آن به جای مشعل ، محراب و مجسمه زئوس بیش از 450 مغازه وجود دارد. برندهای مطرح مالزی مانند Jimmy Choo نیز در این فروشگاه یافت می شود و بازدیدکنندگان می توانند آن ها را خریداری کنند. همچنین برندهای اروپایی مطرح مانند Coach, Diane Von Furstenberg, Dolce & Gabbana, Juicy Couture, MaxMara, Versace and Yves Saint Laurent نیز در Pavilion یافت می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه این فروشگاه بزرگ عوض کردن دکور آن مطابق با تعطیلی ها می باشد.

به عنوان مثال در کریمس 2011 این فروشگاه را با درختان کریمس 10 فوتی و هدایا تزئین کردند. همچنین فروشگاه های غذایی نیز در این فروشگاه موجود است و بازدیدکنندگان می توانند برای صرف غذا و استراحت به آن جا بروند.

اگر شما کاربران عزیز سایت تورنشان هم تصمیم به سفر به مالزی دارید میتوانید از بخش تور مالزی یک تور مناسب با شرایط خود انتخاب کرده و یک سفر خوب را تجربه نمایید .

مرکز خرید پاویلیون مالزی

pavilion-converse

مرکز خرید پاویلیون مالزی

pavilion-mall-kl-night

مرکز خرید پاویلیون مالزی

اختصاصی تورنشان