بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

برج پتروناس در کوالالامپور

دیدنی های مالزی تاریخ : 1395/01/26 556 بازدید

برج دوقلوی پتروناس یکی از بلندترین برج های جهان به شمار می آید که در شهر کوالالامپور, مالزی ..

برج دوقلوی پتروناس

پتروناس (Petronas) بلندترین برج دوقلوی جهان می باشد که دارای 88 طبقه است. این برج ها توسط سزار پلی و همکارانش ساخته شده است . پتروناس در درجه اول خانه ستاد شرکت های بزرگ از شرکت پتروناس و دفاتر دیگر می باشد. این برج ها در سال 1998 و با ارتفاع 452 متر ساخته شده اند. پتروناس در آن زمان به عنوان بلندترین برج جهان شناخته می شد و این عنوان را ب خود یدک می کشید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برج ها سالن کنسرتی است که در بین این دو برج قرار گرفته شده است و طراحی فوق العاده آن باعث شده تا این سالن کنسرت به عنوان یکی از بهترین سالن های کنسرت جهان شناخته شود. همچنین جاذبه های دیگر از جمله گالری هنر پتروناس نیز در این برج ها واقع شده است.

برج های پتروناس منظره های فوق العاده زیبایی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند که می تواند مورد پسند هر کسی قرار گیرد و او را شگفت زده کند. اگر شما نیز قصد سفرکردن به کشور زیبای مالزی را دارید می توانید از قسمت تور مالزی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

  petronas01f04

petronas-tower

petronas-tower-closeup

petronas-tower-evening

برج5

4

اختصاصی تورنشان