بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

کاخ گیونگ بوک گانگ در کره جنوبی

دیدنی های کره جنوبی تاریخ : 1395/02/09 728 بازدید

یکی از جاذبه های شهر سئول و کشور کره جنوبی کاخ گیونگ بوک گانگ می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود کرده است.

4

گیونگ بوک گانگ (Gyeongbokgung) یک کاخ فوق العاده و تاریخی در شمار شهر سئول است که در سال 1395 توسط پادشاه تائجو ساخته شده است. این کاخ بزرگترین کاخ میان پنج کاخ ساخته شده در طول سلسه چوسون می باشد و از این حیص یک کاخ قابل توجه و بزرگ به شمار می آید.

بازدیدکنندگان می توانند با بازدید از این کاخ به زندگی قدیم مردم چوسون ، آیین های سلطنتی و نمایش گسترده ای از آثار باستانی پی ببرند. کاخ گیونگ بوک گانگ به لطف این که در شمال شهر ساخته شده است به کاخ شمالی نیز معروف است و مردم آن را با این اسم نیز می شناسند. این کاخ به عنوان یک نقطه عطف نمادین در کشور کره جنوبی شناخته می شود.

بازدیدکنندگان می توانند با آمدن به کاخ گیونگ بوک گانگ تجربه ای جدید را برای خود رقم بزنند و این بازدید می تواند یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به آثار باستانی نیز به حساب آید. همچنین بازدیدکنندگان می توانند با قدم زدن در محیط داخلی کاخ از زیبایی های ان نهایت لذت را ببرند. اگر شما نیز قصد سفر به کره جنوبی را دارید می توانید از قسمت تور کره جنوبی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 4444 Gyeongbokgung-Palace Gyeongbokgung-Palace-gate Gyeongbokgung-Palace-inside1 Gyeongbokgung-Palace-lake Gyeongbokgung-Palace-preform

اختصاصی تورنشان