بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

پارک آبی دلفین در استانبول

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/03/19 742 بازدید

شهر استانبول یکی از شهر های پر رفت و آمد ترکیه به حساب می آید که مکان های دیدنی بسیاری نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این مکان های دیدنی ، مکان های تفریحی زیادی در این شهر برای سرگرمی بازدیدکنندگان ساخته شده است. پارک آبی دلفین نیز یکی از این مکان های تفریحی می باشد که بازدیدکنندگان زیادی برای تفریح ، شنا و سایر فعالیت های آبی به آنجا مراجعه می نمایند.

6658143593552947734

پارک آبی دلفین  (Dolphin Water Park Istanbul) یک مکان تفریحی پر هیجان و پربازدید در شهر استانبول می باشد که امکانات و سرگرمی های بسیار جالبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است که می تواند باعث سرگرمی هر کسی شود. امکانات فوق العاده پارک آبی دلفین باعث شده که این مکان به یکی از مکان های تفریحی سرگرمی پربازدید شهر استانبول تبدیل شود.

این پارک آبی دارای طیف گسترده ای از امکانات کم نظیر می باشد که می تواند تا یک روز کامل شما را سرگرم و هیجان زده کند. از جمله امکانات پارک آبی بزرگ دلفین می توان به استخر شنا ، استخر کودکان ،سرسره های آبی و چاله فضایی می توان اشاره کرد . علاوه بر امکانات آبی ، این مجموعه دارای رستوران و کافه نیز می باشد که بازدیدکنندگان می توانند در کنار تفریحات آبی وعده های غذایی خود را نیز در آنجا میل نمایند.

علاوه بر امکانات بالا بازدیدکنندگان و کودکان می توانند خود را بازی کردن با دلفین ها سرگرم نمایند. پارک آبی دلفین به عنوان بزرگترین مجموعه نگهدارنده دلفین در فضای داخلی در سال 2008 شناخته شد. پارک آبی دلفین اولین و بززگترین پارک آبی استانبول است که قابلیت میزبانی از 3000 نفر در در روز را دارد. این مجموعه می تواند همه نوع افراد ( از کودک تا بزرگسال) را سرگرم نماید و یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به ورزش های آبی و شنا می باشد.

اگر شما نیز به دنبال برنامه ریزی یک سفر به ترکیه و تجربه یک روز پر از هیجان و آدرنالین هستید ما به شما پارک آبی دلفین را پیشنهاد می کنیم. برای سفر به استانبول نیز می توانید از قسمت تور استانبول یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 aqua-club-dolphin-4 aqua-club-dolphin-istanbul aquapark_istanbul dd9d7949c6 EUROPE___MEDITERRANEAN_TURKEY_CON_TUR__TURKEY_-_ANTALYA_TURKLER_EFTALIA_AQUA_RESORT thumb_0605730263_3

اختصاصی تورنشان