بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ایندو در چین

هتل ها تاریخ : 1395/01/20 بازدید : 593 بازدید
هتل ایندو در چین
درباره هتل :

هتل ایندو (Yindu) یک هتل 5 ستاره در کشور چین و شهر Yiwu می باشد که بسیار لوکس و مدرن بوده و مسافران زیادی را برای اقامت به خود جذب می کند.

هتل ایندو یک مرکز تناسب اندام ، سونا  و سایر فعالیت های تفریحی مانند بولینگ و بیلیارد را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل دارای یک رستوران چینی با طیف گسترده ای از غذاهای محلی می باشد. علاقه مندان به غذاهای خارجی نیز می توانند در رستوران آرلا غذای مورد علاقه خود را میل کنند. همچنین مسافران می توانند برای خوردن تنقلات و نوشیدنی به لابی هتل مراجعه کنند.

دکور اتاق های هتل ایندو نیز بسیار زیبا می باشد و هر اتاق دارای مینی بار ، گاو صندوق و تلویزیون صفحه تخت می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Yiwu 15 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن این شهر 20 کیلومتر می باشد. هتل ایندو یکی از بهترین هتل های چین بوده و شامل 217 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Yindu
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - باشگاه بدنسازی - پارکینگ رایگان - رستوران - بیلیارد - بولینگ - تنیس روی میز - استخر سرپوشیده - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
168 Binwang Road (Binwang Lu), 322000 Yiwu, China
 موقعیت گوگل :