بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل گرند ویو چین

هتل ها تاریخ : 1395/01/31 بازدید : 534 بازدید
هتل گرند ویو چین
درباره هتل :

هتل گرند ویو (Grand View Hotel) یک هتل 5 ستاره در شهر تیانجین و کشور چین می باشد. همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می نمایند.

از امکانات هتل گرند ویو می توان به مرکز آبگرم ،  ماساژ آرامش بخش ، سالن مهمانیو برنامه رژیم غذایی بنا به درخواست مهمانان اشاره کرد. همچنین اتاق های هتل گرند ویو دارای تلویزیون صفحه تخت ، گاوصندوق ، صندلی و مبل ، وسایل آشپزخانه و امکانات زیاد دیگری می باشد.

فاصله این هتل تا ایستگاه را آهن 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی تیانجین 30دقیقه می باشد. علاقه مندان به اسنوکر و تنیس روی میز نیز میتوانند از بازی کردن این بازی ها در هتل گرند ویو نهایت لذت را ببرند. همچنین آن ها میتوانند وعده های غذایی خود را در رستوران های این هتل میل نمایند. هتل گرند ویو دارای 345 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Grand View
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - مرکز آبگرم و سلامتی - مرکز تناسب اندام - ماساژ - بیلیارد - تنیس روی میز - رستوران - میز 24 ساعته - خشکشویی - سالن آرایش و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
No.235 Guangdong Road, Hexi, 300210 Tianjin, China
 موقعیت گوگل :