بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل گراند الورا در مالزی

هتل ها تاریخ : 1395/02/09 بازدید : 497 بازدید
هتل گراند الورا در مالزی
درباره هتل :

گراند الورا (Grand Alora) یکی از موفق ترین هتل های کشور مالزی و شهر الور ستار می باشد که افراد زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می نمایند.

این هتل 5 ستاره لوکس و مدرن دارای امکانات فراوانی می باشد که از جمله آن ها می توان به استخر سرباز ، مرکز تناسب اندام و اینترنت رایگان اشاره کرد. داشتن مرکز تناسب اندام باعث می شود که مهمانان بتوانند برنامه ورزشی خود را در آنجا پیاده کنند. اتاق های این هتل نیز بسیار مدرن و قابل پسند می باشد.

این اتاق ها دارای امکاناتی نظیر گاو صندوق ، تلویزیون صفجه تخت ،امکانات چای / قهوه ، حمام اختصاصی و دوش آبگرم می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه Kepala Batas یک درایو 20 دقیقه ای و تا فرودگاه بین المللی لنکاوی 72.4 کیلومتر می باشد. هتل گراند الورا دارای 235 اتاق است و کارمندان ان به زبان های مالایی ، چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Grand Alora
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - حمام بخار فنلاندی - مرکز آبگرم - ماساژ - رستوران - میز 24 ساعته - خشکشویی - سالن مهمانی - خدمات اتو و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
No 888, Persiaran Bandar Baru Mergong, Lebuhraya Sultanah Bahiyah, 05150 Alor Setar, Malaysia
 موقعیت گوگل :