بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کولوسئوم مارینا گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/07/26 بازدید : 419 بازدید
هتل کولوسئوم مارینا گرجستان
درباره هتل :

هتل کولوسئوم مارینا باتومی ( Colosseum Marina Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره کشور گرجستان میباشد  .

هتل کولوسئوم مارینا یکی از هتل های تاپ شهر باتومی گرجستان میباشد که دارای 101 اتاق ویزه بوده و در نزدیکی پارک دلفین های باتومی و  موزه باستان شناسی باتومی است ,  فاصله این هتل تا فرودگاه باتومی نیز 2 کیلومتر میباشد و دسترسی به دیدنی های باتومنی از ویژگی های این هتل مدرن میباشد .

Colosseum Marina Hote میتواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور گرجستان باشد ,  تمامی اتاق های هتل دارای  تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای بوده و همچنین میهمانان میتوانند از امکانات هتل مانند  آبگرم و سلامتی , سالن ماساز و سونا و  مرکز تناسب اندام آن به رایگان استفاده نمایند.رستوران با منوی غذا های بین المللی و وجود زمین تنیس به همراه استخر فضای باز و داخلی از دیگر امکانات این هتل زیبا میباشد .

 نام هتل : Colosseum Marina Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر و جکوزی - استخر فضای باز - رستوران - اینترنت و پارکینگ - میز بیلیارد - سالن اسپا و ماساژ - مرکز تناسب اندام - زمین تنیس - میز 24 ساعته - نظافت روزانه - سالن مهمانی - تهویه مطبوع و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Sherif Khimshiashvili Street 16, 6015 Batumi, Georgia
 موقعیت گوگل :