بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کرون پلازا دبی

هتل ها تاریخ : 1395/03/10 بازدید : 485 بازدید
هتل کرون پلازا دبی
درباره هتل :

کرون پلازا دبی (Crowne Plaza Dubai) یکی از هتل های موفق و 5 ستاره در شهر دبی می باشد که امکان اقامت را برای مسافران راحت کرده است.

این هتل که در جاده شیخ زائد واقع شده است دارای امکانات فوق العاده از حمله استخر روباز ، اینترنت رایگان ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ رایگان و 13 گزینه غذا خوری می باشد. اتاق های آن نیز دارای دکور لوکس به همراه تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی می باشند که همه حمام ها مجهز به وان نیز می باشند.

مهمانان می توانند برای صرف غذا از 13 رستوران این هتل استفاده نمایند و از خوردن غذای خود لذت ببرند. هتل کرون پلازا دبی دسترسی به جاذبه های مهم اعم از مرکز خرید امارات ، برج خلیفه ، برج العرب ، ساحل و پیست اسکی دبی را آسان کرده است. برج خلیفه در فاصله 5 دقیقه ای و فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

 نام هتل : Crowne Plaza Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - مرکز آبگرم و سلامتی - مرکز تناسب اندام - حمام بخار فنلاندی - امکانات ماساژ - رستوران - میزز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Sheikh Zayed Road, Trade Center Area, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :