بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کازا دل ریو ملاکا در مالزی

هتل ها تاریخ : 1395/02/07 بازدید : 460 بازدید
هتل کازا دل ریو ملاکا در مالزی
درباره هتل :

کازا دل ریو ملاکا (Casa del Rio Melaka) هتلی 5 ستاره واقع در شهر مالاکا و کشور مالزی است. همه ساله گردشگران زیادی برای استراحت به این هتل لوکس مراجعه می کنند.

از امکانات هتل کاذا دل ریو ملاکا می توان به داشتن اتاق با بالکن خصوصی ، اینترنت رایگان ، استخر بزرگ و رستوران اشاره کرد. یکی از ویژگی های بارز این هتل 5 ستاره این است که در کنار رودخانه ملاکا واقع شده است و یک منظره عالی را برای مهمانان به وجود آورده است که می تواند مورد پسند هر کسی قرار گیرد.

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در باشگاه بدنسازی این هتل مشغول شوند. همچنین مهمانان می توانند با یک ماساژ ارامش بخش درون آبگرم خستگی خود را رفع کنند. کازا دل ریو ملاکا خدمات اتو را نیز برای مهمانان در دسترس قرار داده است که آن ها می توانند از این خدمات استفاده نمایند. این هتل دارای 66 اتاق است و کارمندان آن به زبان های مالایی و انگیسی با مهمانان صحبت می کنند.

 نام هتل : Casa del Rio Melaka
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - مرکز آبگرم - اینترنت رایگان - رستوران - مرکز تناسب اندام - ماساژ - پارکینگ رایگان - میز 24 ساعته - سالن مهمانی - خشکشویی - خدمات شاتل رایگان - اتاق های خانوادگی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
88, Jalan Kota Laksamana, 75200 Malacca, Malaysia
 موقعیت گوگل :