بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل پالازو وراسچه دبی

هتل ها تاریخ : 1395/03/13 بازدید : 483 بازدید
هتل پالازو وراسچه دبی
درباره هتل :

پالازو وراسچه دبی (Palazzo Versace Dubai) یکی از هتل های 5 ستاره و موفق شهر دبی و کشور امارات است که گردشگران زیادی برای اقامت به آن مراجعه می نمایند.

هتل پالازو وراسچه دبی یک هتل لوکس و مدرن در دبی می باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد. از امکانات این هتل می توان به داشتن وای فای رایگان ، استخر روباز و 8 گزینه ناهار خوری اشاره کرد که این 8 رستوران امکان ناهار خوری را برای مسافران آسان کرده است.

مسافران می توانند در استخر سرباز شنا کنند و برنامه های ورزشی خود را در مرکز تناسب اندام هتل پلازو وراسچه دبی پیاده کنند و سپس خستگی خود را با یک ماساژ آرامش بخش رفع نمایند. فاصله این هتل لوکس و مدرن تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه و تا برج خلیفه 8 دقیقه می باشد. همچنین این هتل دارای 215 اتاق نیز می باشد.

 نام هتل : Palazzo Versace Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - استخر سرباز - پارکینگ - مرکز تناسب اندام - رستوران - ماساژ - گلف - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - سالن مهمانی - سالن زیبایی - اجاره اتومبیل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Culture Village, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :