بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل پارس مشهد

هتل ها تاریخ : 1395/01/26 بازدید : 552 بازدید
هتل پارس مشهد
درباره هتل :

هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره و زیبای شهر مشهد میباشد و سالانه گردشگران زیادی که با تور مشهد به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند .

هتل پارس مشهد در زميني به مساحت 5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد قرار گرفته است. ساخت اين هتل درسال 1374 آغاز و در سال 1378 به منظور ارتباط دو واحد اقامتي با يكديگر ساخت و ساختمان مركزي كه شامل پذيرش  رستوران ها، سالن هاي همايش ، سالن هاي ضيافت ، مجموعه ورزشي و…. طرح ريزي و اجرا گرديد.

در بهمن ماه سال 1379 كار ساخت ساختمان مركزي به اتمام رسيد و از سال 1382 بهره برداري هتل شروع شد و تا سال 1384 نيزتوسعه پيدا كرد . در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (ع) در كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد . همچنين هتل پارس مشهد با 227 اتاق آماده ي پذيرايي از زائران و مسافران عزيز شهر مشهد مي باشد.

 نام هتل : Pars Hotel Mashhad
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
خراسان رضوی - مشهد بلوار وکیل آباد - نبش خیابان صیاد شیرازی
 موقعیت گوگل :