بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل وارویک دبی

هتل ها تاریخ : 1395/02/08 بازدید : 481 بازدید
هتل وارویک دبی
درباره هتل :

وارویک دبی (Warwick Dubai) یک هتل 5 ستاره در شهر دبی و کشور امارات است که همه ساله گردشگران زیادی را برای اقامت جذب خود می کند.

این هتل لوکس و مدرن در اتوبان شیخ زائد و نزدیک به مرکز شهر دبی واقع شده است . از امکانات هتل وارویک دبی می توان به استخر سرباز ، مرکز تناسب اندام و 6 گزینه ناهار خوری اشاره کرد. اتاق های آن نیز دارای تلویزیون صفحه تخت ، مینیبار ، حمام با وان و دوش و مبلمان می باشد.

مهمانان می توانند از خدمات زیبایی و ماساژ وارویک دبی نیز استفاده نمایند. همچنین آن ها می توانند در سونا بخار استراحت کنند و خستگی خود را رفع نمایند. فاصله هتل وارویک دبی تا برج خلیفه 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد. این هتل یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به کسب و کار ، مواد غذایی و خرید می باشد.

 نام هتل : Warwick Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - مرکز تناسب اندام - رستوران - زمین تنیس - امکانات آبگرم - حمام بخار فنلاندی - استخر سرباز - ماساژ - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - سالن مهمانی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Sheikh Zayed Road/DIFC, Trade Center Area, 7143 Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :