بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ناتالی در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/02/15 بازدید : 587 بازدید
هتل ناتالی در گرجستان
درباره هتل :

ناتالی (Natali) یک هتل لوکس و مدرن در شهر برجومی و کشور گرجستان است که امکان اقامت و استراحت را برای مسافران راحت کرده است.

این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی چون باغ ، زمین بازی کودکان ، وای فای رایگان و میز 24 ساعته می باشد. آپارتمان های هتل ناتالی نیز بسیار لوکس است و دارای تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و بالکن می باشد. همچنین این آپارتمان های شامل دوش ، حمام خصوصی با سشوار می باشد.

مهمانان می توانند فرزندان خود را در زمین بازی کودکان سرگرم کنند. همچنین علاقه مندان به اسب سواری و ماهی گیری نیز می توانند در محیط های معین شده مشغول باشند. فاصله هتل ناتالی تا ایستگاه راه آهن برجومی یک درایو 5 دقیقه ای و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 160 کیلومتر می باشد. این هتل 12 آپارتمان را در اختیار مهمانان قرار می دهد و کارمندان آن به زبان های روسی و انگلیسی با مسافران صحبت می نمایند.

 نام هتل : Natali
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - اتاق های خانوادگی - زمین بازی - قایقرانی - اسب سواری - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - صید ماهی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Likany, Ruben Vepkhvadze Street 20, 1200 Borjomi, Georgia
 موقعیت گوگل :