بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مدینه الرضا

هتل ها تاریخ : 1395/05/16 بازدید : 940 بازدید
هتل مدینه الرضا
درباره هتل :

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا و یکی از بهترین هتل های مشهد با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد.

هتل مدینه الرضا بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

همجواری این هتل با حرم مطهر ، طراحی را به بهره مندی از معماری ایران اسلامی سوق داد. پس نقش مایه های این سبک از معماری بصورت پررنگ تر در ایده کلی طراحی متجلی شده است، بنحوی که آرایه های اقتباس شده از معماری اسلامی با رویکردی مدرن و نگرشی نوین در طراحی این هتل جای گرفت. الهام گرفتن از آرایه ها و ویژگیهای معماری اسلامی نه تنها در طراحی داخلی بلکه در نما و کالبد کلی پروژه حضور یافته است. در طراحی داخلی هتل معماری اسلامی با خصلت های منحصر به فرد خود در قالب گروه و هندسه و طاق و قوس و تزیینات اسلامی و رنگبندی و نورپردازی متجلی شده است.

 نام هتل : madinahal reza
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
مشهد ، خیابان شیرازی ، نبش شارستان رضوی
 موقعیت گوگل :