بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مدیا وان در دبی

هتل ها تاریخ : 1395/02/20 بازدید : 489 بازدید
هتل مدیا وان در دبی
درباره هتل :

مدیا وان (Media One) یکی از هتل های موفق و مخاطب پسند شهر دبی و کشور امارات است که پذیرای مسافران در تمام طول سال می باشد.

یکی از انتخاب های ما در شهر دبی هتل مدیا وان می باشد که این هتل محل های اقامت مناسب و مدرن را در اختیار مسافران قرار می دهد. از امکانات هتل مدیا وان می توان اینترنت رایگان ، استخر روباز و سالن بدنسازی مجهز را نام برد. همچنین تمام اتاق ها شامل تلویزیون ال سی دی ، اینترنت ، مینیبار و امکانات چای و قهوه می باشند.

مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران MED میل نمایند. همچنین پشت بام این هتل نیز دیدگاه های فوق العاده ای از شهر را به نمایش میگذارد که می تواند نظر هر مخاطبی را به خود جذب نماید. علاوه بر این هتل مدیا وان دارای یک سونا می باشد که خستگی مهمانان را برطرف می کند و باعث آرامش آن ها می شود.

فرودگاه بین المللی دبی نیز در یک درایو 30 دقیقه ای و بازار امارات نیز در یک درایو 15 دقیقه ای از این هتل قرار دارند. همچنین باشگاه گلف نیز در فاصله 200 متری از هتل مدیا وان واقع شده است که علاقه مندان به ورزش گلف می توانند به آن مراحعه نمایند. این هتل دارای 260 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های روسی ، فرانسوی ، عربی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Media One
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - مرکز تناسب اندام - رستوران - استخر سرباز - حمام بخار فنلاندی - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - سالن مهمانی - مرکز تجاری - اجاره اتومبیل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :