بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مایا کوالالامپور در مالزی

هتل ها تاریخ : 1395/01/25 بازدید : 416 بازدید
هتل مایا کوالالامپور در مالزی
درباره هتل :

مایا کوالالامپور (Maya Kuala Lumpur) یک هتل 5 ستاره در شهر کوالالامپور و کشور مالزی می باشد که مسافران زیادی را جذب خود کرده است.

این هتل فوق العاده زیبا در روبروی برج دوقلوی پتروناس واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده ، اینترنت رایگان و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. اتاق های هتل مایا کوالالامپور نیز دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با کانال های بین المللی و چینی ، مینیبار ، گاوصندوق حمام شیشه ای خصوصی و لوازم آرایش رایگان می باشد.

مسافران می توانند از امکانات آبگرم و ماساژ این هتل نیز نهایت لذت را ببرند. همچنین آن ها می توانند غذاهای خود را در رستوران این هتل میل نمایند . فاصله هتل مایا کوالالامپور در مالزی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 72 کیلومتر می باشد. کارمندان این هتل نیز به زبان های چینی ، مالزی ، هندی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به مالزی را دارید می توانید از قسمت تور مالزی یک تور متناسب با شریاط خود را انتخاب کنید.

 نام هتل : Maya Kuala Lumpur
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر شرپوشیده - اینترنت رایگان - باشگاه بدنسازی - ماساژ - پارکینگ رایگان - خشکشویی - اجاره ماشین و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
138 Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
 موقعیت گوگل :