بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ماریوت ارمنستان

هتل ها تاریخ : 1394/11/09 بازدید : 672 بازدید
هتل ماریوت ارمنستان
درباره هتل :

هتل ماریوت ارمنستان واقع در مرکز شهر ایرواندر کشور ارمنستان یکی از بهترین هتل های موجود در کشور ارمنستان میباشد و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان میباشد .

هتل ماریوت ارمنستان از شیک ترین هتلهای ارمنستان است و خدماتی با سطح بالا مانند : سرویسهای اتاق ۲۴ ساعته، مرکز آبگرم و مرکز تجاری ، مرکز ورزشی، بوتیک،‌ آرایشگاه،‌ داروخانه، گل فروشی و غیره تدارک دیده است.  بسیاری از اتاق‌های هتل ماریوت، ۲۲۶ اتاق که بسیار زیبا طراحی و دیزاین شده‌ است ، منظره بی نظیری و زیبایی از میدان جمهوری و کوه  آرارات را دارد.  اینترنت رایگان و پر سرعت و مبلمان راحت و زیبا از مزایای های اتاق‌های هتل ماریوت است. همچنین اتاقها دارای امکانات بسیاری مانند : تلویزیون،‌ تهویه مطبوع،‌ اتوکشی ، آشپزخانه و امکانات دیگر را شامل می شود.

رستوران‌های هتل ماریوت ارمنستان توانسته است بسیاری از خواسته های مشتریان و مسافران را بر آورده کند. رستوران کوچینا با سرو انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و رستوران آرمنیا غذاهای لذیذ خاورمیانه را برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است .

 نام هتل : Marriott Armenia Yerevan
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : سرویسهای اتاق ۲۴ ساعته، مرکز آبگرم و مرکز تجاری ، مرکز ورزشی، بوتیک،‌ آرایشگاه،‌ داروخانه، گل فروشی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Amiryan Street 1, 0010 Yerevan, Armenia
 موقعیت گوگل :