بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مارمارا آنتالیا

هتل ها تاریخ : 1395/01/26 بازدید : 535 بازدید
هتل مارمارا آنتالیا
درباره هتل :

مارمارا آنتالیا (The Marmara Antalya) یکی از هتل های موفق شهر آنتالیا و کشور ترکیه می باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا می روند.

این هتل 5 ستاره واقع در واقع در تپه معروف Falez می باشد. اتاق های این هتل فوق العاده دارای یک دکور منحصر به فرد با رنگ های مختلف می باشد. همچنینی یکی از ویژگی های فوق العاده آن ها داشتن پنجره های مشرف به دریا و کوه های توروس است که می تواند مورد پسند هر مهمانی قرار گیرد.

مسافران می توانند تلفیقی از غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران هتل مارمارا آنتالیا میل کنند و از خوردن آن ها لذت ببرند. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در باشگاه بدنسازی این هتل مشغول باشند و از برنامه های آموزشی مربیا نیز استفاده کنند. هتل مارمارا آنتالیا دارای 232 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های ترکی و انگلیسی با مهمانان صحبت می کنند.

 

 نام هتل : The Marmara Antalya
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - استخر سرباز - اتاق خانواده - باشگاه بدنسازی -حمام بخار فنلاندی - مرکز آبگرم و سلامتی - ماساژ - بیلیارد - تنیس روی میز - جکوزی - ساحل غواصی - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Eski Lara Yolu.No:136 Sirinyali Mah., 07100 Antalya, Turkey
 موقعیت گوگل :