بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل لیجانگ ژئون چین

هتل ها تاریخ : 1395/01/28 بازدید : 484 بازدید
هتل لیجانگ ژئون چین
درباره هتل :

لیجانگ ژئون (Lijiang Zhiyun) یک هتل 5 ستاره در کشور چین می باشد که گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می کنند.

این هتل لوکس و مدرن در شهر قدیمی و باستانی لیجانگ واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان ، باغ و رستوران اشاره کرد. اتاق های لیجاگ ژئون دارای تلویزیون ، حمام خصوصی و دوش می باشد. مسافران می توانند در باغ بسیار زیبای این هتل لوکس اوقات خود را بگذرانند و لذت ببرند.

از دیگر ویژگی های هتل لیجانگ ژئون چین می توان خدمات شاتل فرودگاه و میزهای 24 ساعته را نام برد. مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران این هتل میل نمایند. رستوران لیجانگ ژئون انواع غذاهای محلی را در دسترس عموم قرار می دهد که مهمانان می توانند از آن ها نیز استفاده کنند. همچنین کسانی که مایل دارند می توانند صبحانه خود را در اتاق میل نمایند و لیجانگ ژئون این امکان را نیز برای مهمانان فراهم کرده است.

 نام هتل : Lijiang Zhiyun
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : خدمات شاتل - میزهای 24 ساعته - اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - کتابخانه - رستوران - باغ - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - اجاره ماشین - تراس و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
No. 93 Yishang Street, Wenming Alley, 674100 Lijiang, China
 موقعیت گوگل :