بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل فیرمونت بجینگ در چین

هتل ها تاریخ : 1395/02/13 بازدید : 479 بازدید
هتل فیرمونت بجینگ در چین
درباره هتل :

فیرمونت بجینگ (Fairmont Beijing) یک هتل 5 ستاره در شهر پکن و کشور چین است . هر ساله گردشگران زیادی برای اقامت و استراحت به این هتل لوکس مراجعه می نمایند.

این هتل شیک و مدرن در مرکز شهر پکن واقع شده است و این امر امکان رفت و آمد و خرید و سایر خدمات را برای مهمانان خود بسیار آسان کرده است. هتل فیرمونت بیجنیگ دارای امکاناتی چون ماساژ ،  آبگرم و سلامتی ، وای فای رایگان و استخر سرپوشیده می باشد. اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون صفجه تخت 42 اینچی ، حمام خصوصی و لوازم آرایش می باشد.

مهمانان می توانند در استخر سرپوشیده این هتل 5 ستاره به استراحت بپردازند و یا در مرکز کسب و کار هتل فیرمونت بجینگ ایمیل های خود را چک کنند. همچنین آن ها می توانند در میز تور نیز سفرهای یک روزه لذت بخشی را ترتیب دهند. هتل فیرمونت بجینگ دارای 222 اتاق است و یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به تاریخ ، خرید و مواد غذایی می باشد.

 نام هتل : Fairmont Beijing
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - استخر سرپوشیده - مرکز تناسب اندام - اتاق های خانوادگی - مرکز آبگرم و سلامتی - رستوران - حمام بخار فنلاندی - جکوزی - میز 24 ساعته - خشکشویی - سالن مهمانی - اجاره اتومبیل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
8 Yong An Dong Li, Jian Guo Men Wai Avenue, Chaoyang, 100022 Beijing, China
 موقعیت گوگل :