بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل شرایتون تیانجین در چین

هتل ها تاریخ : 1395/01/22 بازدید : 521 بازدید
هتل شرایتون تیانجین در چین
درباره هتل :

شرایتون تیانجین (Sheraton Tianjin) یک هتل 5 ستاره لوکس و مدرن در شهر تیانجین و کشور چین می باشد. بازدیدکنندگان زیادی برای اقامت به این هتل مراجعه می کنند.

استخر سرپوشیده ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ رایگان و اتاق های مدرن با تلویزیون صفحه تخت از امکاناتی است که هتل شرایتون تیانجین در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Tianjin Binhai نوزده کیلومتر و تا ایستگاه قطار تیانجین 10 کیلومتر می باشد. همچنین با یک پیاده روی 3 دقیقه ای از این هتل می توان به دریاچه Tianta رسید همه این ویژگی های باعث شده این هتل یکی از بهترین هتل های چین انتخاب شود .

مسافران می توانند از ماساژ های آرامش بخش و یا استخر سرپوشیده هتل شرایتون تیانجین در چین استفاده کنند و از آن ها نهایت لذت را ببرند. همچنین علاقه مندان به ورزش تنیس نیز می توانند از زمین تنیس این هتل لوکس و مدرن استفاده کنند. شرایتون تیانجین دارای یک مرکز کسب و کار و میز 24 ساعته نیز می باشد. همچنین مسافران می توانند غذاهای خود را در رستوران ها چینی و ژاپنی این هتل میل نمایند. هتل شرایتون تیانجین دارای 296 اتاق می باشد و کارمند های آن به زبان های چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Sheraton Tianjin
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت بی سیم رایگان - استخر سرپوشیده - باشگاه بدنسازی- زمین تنیس - پارکینگ رایگان - رستوران - حمام بخار فنلاندی - میز 24 ساعته - خشکشویی - اجاره دوچرخه - ماساژ و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Zijinshan Road, Hexi District, Hexi, 300074 Tianjin, China
 موقعیت گوگل :