بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل سی لایف فامیلی آنتالیا

هتل ها تاریخ : 1395/07/24 بازدید : 428 بازدید
هتل سی لایف فامیلی آنتالیا
درباره هتل :

هتل سی لایف فامیلی ( Sealife Family Resort Hotel ) یکی از هتل های 5 ستاره تاپ آنتالیا است که سالانه میزبان گردشگران زیادی است که با تور آنتالیا به این شهر ساحلی سفر میکنند .

هتل سی لایف فامیلی آنتالیا در نزدیکی سواحل شهر آنتالیا است و دارای 224 اتاق ویژه برای پذیرایی از میهمانان میباشد ,  تمامی اتاق ها دارای بالکن زیبا به روی دریا و سواحل مدیترانه را دارند . رستوران های این هتل تمامی غذا های ترکیه را علاوه بر غذا های خوشمزه ایتالیایی و مکزیکی را سرور میکنند .

از دیگر ویژگی این هتل مجلل نزدیکی به مراکز خرید و شهر قدیمی آنتالیا میباشد همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدودا 30 دقیقه با ماشین میباشد . میهمانان هتل سی لایف فامیلی میتوانند از ورزش های آبی هتل استفاده کرده و به ماهیگیری و غواصی در سواحل بپردازند ,  تمامی اتاق های هتل مجهز به اینترنت رایگان و تلوزیون های صفحه تخت و کانال های کابلی میباشد .

 نام هتل : Sealife Family Resort
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : رستوران -استخر روباز - اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - باشگاه کودکان و نوجوانان - امکانات ورزش های آبی - استخر سرپوشیده (فصلی) - منطقه ساحل خصوصی - اجاره دوچرخه - مرکز اسپا و ماساژ آب گرم - مرکز تناسب اندام - خشکشویی - خدمات از خواب بیدار کردن - سالن زیبایی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Konyaalti Sahil Seridi, 07070 Antalya, Turkey
 موقعیت گوگل :