بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل سارا کیش

هتل ها تاریخ : 1395/01/29 بازدید : 513 بازدید
هتل سارا کیش
درباره هتل :

هتل سارا کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش میباشد که از نظر موقعیتی مکانی یکی از بهترین هتلهای کیش است این هتل. هتل سارا در کیش در مرکز کیش واقع شده و از ویژگی های آن نزدیکی به کلیه مراکز تجاری و خرید کیش است .

امکانات هتل سارا کیش : رستوران : رستوران سانیا با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده سرویس دهی به میهمانان گرامی می باشد کافی شاپ : این کافی شاپ با ظرفیت ۶۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد اجاره اتومبیل : این مرکز با دارا بودن اتومبیل های سال آماده سرویس دهی به میهمانان هتل می باشد کافی نت : کافی نت هتل در طبقه همکف بوده و مجهز به اینترنت پر سرعت می باشد ، همچنین لابی هتل نیز به اینترنت به صورت وایرلس مجهز می باشد خشک شویی : با کلیه امکانات آماده سرویس دهی به مسافران می باشد.

 نام هتل : Sara Hotel Kish
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : ماهواره - دستگاه ATM - تراس - آسانسور - نمازخانه - صندوق امانات - كافي شاپ - رستوران - اينترنت در لابي - روم سرويس - پذيرش 24 ساعته - خشکشویی - خدمات بيدار باش - صبحانه در اتاق - اجاره ماشين - آژانس مسافرتي - اجاره ماشين با راننده و ...
 گالری تصاویر هتل :
 آدرس و اطلاعات تماس :
کیش،جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی
 موقعیت گوگل :