بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل دریم بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/03/02 بازدید : 476 بازدید
هتل دریم بانکوک
درباره هتل :

دریم بانکوک (Dream Bangkok) هتلی 5 ستاره در کشور تایلند است که هرساله بازدیدکنندگان زیادی جهات اقامت به آن مراحعه می نمایند.

یکی از انتخاب های ما در شهر بانکوک کشور تایلند هتل دریم بانکوک می باشد که امکانات زیادی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به داشتن استخر روباز ، امکانات آبگرم ، وای فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی است که این در نوع خود جالب می باشد.

مهمانان می توانند خستگی خود را با ماساژ در این هتل رفع نمایند. همچنین خدمات خشکشویی و امکانات آبگرم نیز در دسترس مهمانان قرار دارد که می توانند از آن ها استفاده نمایند. فاصله هتل دریم بانکوک تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi 20 کیلومتر و تا مرکز خرید ام بی کی 3 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 195 اتاق است و کارمندان آن به زبان های تایلندی ، چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Dram Bangkok
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر روباز - وای فای رایگان - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - پارکینگ رایگان - رستوران - جکوزی - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان - مرکز تجاری و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
10 Sukhumvit 15, Kloengtoey Nua, Wattana, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :